Blogs

Regelmatig plaatsen wij op deze pagina interessante blogs, die ingaan op de actualiteit rondom marketing en communicatie.

Artikel geplaatst op: 8 november 2012
Geschreven door: André van Wijngaarden - IDzz Communicatie

FacebookKlantloyaliteit als onderhandelingspunt

Loyaliteit ofwel klantentrouw zou de uitkomst moeten zijn van een wederzijdse prestatie. Een afnemer is zo tevreden over een geleverd product of dienst dat deze bij een volgende keer blindelings voor dezelfde leverancier kiest. Visa versa is de leverancier zo blij met zijn afnemer dat deze continu instaat is zijn afnemer te verrassen.

Lees verder over deze succesformule >>

Artikel geplaatst op: 28 september 2012
Geschreven door: André van Wijngaarden - IDzz Communicatie

FacebookDe Week na de rellen in Haren

Afgelopen weekend vol afschuw gekeken naar de beelden op tv omtrent de rellen in Haren. Het vijftienjarige meisje, die ik niet met naam en toenaam zal noemen, had haar vrienden voor haar verjaardagviering uitgenodigd via Facebook. Één vinkje vergeten en de uitnodiging verspreide zich als een virus over Facebook.

Meer weten over Haren en het gebruik van Social Media >>

Volg ons op TwitterVolg ons op FacebookVolg ons op LinkedinVolg ons op Youtube
© 2012 • IDzz Communicatie • Pieter Zeemanlaan 33 • 3356 BR PAPENDRECHT • Telefoon: 06 506 103 21